Socialinė pedagoginė pagalba didinant 5-8 klasių specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų socialinę įtrauktį progimnazijoje
Romančikaitė, Sandra |
Didėjantis vaikų turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių skaičius, reikalauja kompleksinės pagalbos, nuolat kelia naujus uždavinius suvienyti įvairių sričių specialistų bendradarbiavimą gerinant vaikų ugdymą bei socializaciją įtraukiojo ugdymo kontekste. Šiai dienai tokios sąvokos, kaip įtrauktis, įtraukusis ugdymas, įtraukioji mokykla, tampa aktualiausia diskusija švietimo sistemoje. Siekiant ištirti socialinės pedagoginės pagalbos galimybes didinant 5-8 klasių specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų socialinę įtrauktį progimnazijoje yra keliama mokslinė problema: Kokios yra socialinės pedagoginės pagalbos didinant 5-8 klasių specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų socialinę įtrauktį progimnazijoje galimybės? Darbo tikslas: Atskleisti socialinės pedagoginės pagalbos didinant 5-8 klasių specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų socialinę įtrauktį progimnazijoje galimybes.
The increasing number of students with special educational needs requires complex assistance and constantly raises new goals for bringing together professionals from different fields in order to improve students’ education and socialisation in the context of inclusive education. Today such terms as inclusion, inclusive education and inclusive school are becoming the most topical debate in education. In order to study the possibilities of pedagogical assistance for increasing the social inclusion of 5th-8th grade students with special educational needs in pro-gymnasium, the scientific problem is raised: what are the possibilities of pedagogical assistance for increasing the social inclusion of 5th-8th grade students with special educational needs in pro-gymnasium? The aim of the Thesis is to reveal the potential of social pedagogical assistance for increasing the social inclusion of 5th-8th grade students with special educational needs in pro-gymnasium.