Pagrindiniai darbai ir atsakomybės:
- Aktyvūs B2B pardavimai;
- Ilgalaikių santykių palaikymas su esamais užsienio klientais;
- Komercinių pasiūlymų rengimas ir sutarčių sudarymas;
- Efektyvus derybų vedimas;
- Duomenų bazės naudojimas;
- Rinkos analizės rengimas;
- Glaudus bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais;
- Komandiruotės į užsienį susitikti su klientais pagal poreikį.
Reikalavimai darbuotojui:
- Puikios anglų bei vokiečių kalbos žinios (supratimas, kalbėjimas, rašymas);
- Geri bendravimo ir organizaciniai įgūdžiai;
- Iniciatyvumas ir orientacija į rezultatą;
- Gebėjimas dirbti sparčiai kintančioje aplinkoje.
Įmonė siūlo:
- Atsakingą ir įdomų darbą sparčiai augančioje tarptautinėje įmonėje;
- Patogią darbo vietą šiuolaikiškame biure pačiame miesto centre;
- Nemokamą automobilio parkingą;
- Papildomą sveikatos draudimą;
- Mokymus ir kvalifikacijos kėlimą;
- Karjeros galimybės.
Atlyginimas:
Apie 1500 Eur/mėn į rankas + Bonusinė sistema, priklausanti nuo rezultatų. Konkretus darbo užmokestis aptariamas darbo pokalbio metu.