Magistrantūros studijų programa Rinkodara skirta siekiantiems pokyčių įprastinėse kasdieninėse veiklose ar įkvėpimo naujų idėjų įgyvendinimui. Studijų programa apima šias temas: rinkodaros problemų nustatymas ir formulavimas, rinkodaros problemų sprendimui tinkamų tyrimo objektų ir metodikų parinkimas, siekiant užtikrinti argumentuotų rinkodaros sprendimų priėmimą, įsitraukimas į mokslinius tyrimus ir intelektinio produkto kūrimas, remiantis rinkodaros vadybos literatūros analize ir t.t. Studentai įgyja naujų produktų kūrimo, jų politikos bei strategijos formavimo žinių, geba šiomis žiniomis naudotis praktinėje veikloje bei susieja įmonės (organizacijos) tikslus su rinkodaros tikslais, moka suformuoti efektyvų rinkodaros kompleksą bei atlikti rinkų stebėseną, reaguojant į jų dinamiką ir pozityvią verslo organizacijų patirtį, geba integruoti šiuolaikinių vartojimo teorijų, tarptautinės rinkodaros, paslaugų rinkodaros, neurorinkodaros žinias, sprendžiant rinkodaros vadybos problemas bei plėtojant veiklą nacionaliniu ir tarptautiniu mastu.
