![]() |
KLAIPĖDOS UNIVERSITETAS |
Suteikiamas kvalifikacinis laipsnis/profesinė kvalifikacija
Lygmuo, pakopa
Aukštojo mokslo universitetinės studijos, Antra pakopa, magistrantūra
Priėmimo reikalavimai
Minimalus priimamųjų išsilavinimas: Aukštasis (bakalauro arba jam prilygintas)
Minimalus priimamųjų kvalifikacinis laipsnis ir(ar) profesinė kvalifikacija:
Specialieji reikalavimai priimamiesiems:
Konkrečios nuostatos dėl ankstesnio mokymosi pripažinimo(formalaus, neformalaus ir neoficialaus)
Asmenims, baigusiems, studijavusiems ar studijuojantiems Lietuvos ar kitų valstybių aukštosiose mokyklose, kurios yra pripažintos Lietuvoje nustatyta tvarka, pagal aukštojo mokslo studijų programas, ir norintiems tęsti Universitete tos pačios arba žemesnės pakopos studijas arba studijas pagal kito tipo studijų programas, gali būti įskaitomi studijų dalykai ar jų dalys, atitinkantys pasirinktosios studijų programos dalykų formaliuosius ir dalykinius reikalavimus.
Studijų programos anotacija
Baigę rinkodaros magistratūros programą, absolventai gebės remiantis rinkodaros vadybos teorijos žiniomis ir mokslinės literatūros studijomis nustatyti ir suformuluoti teoriškai nepakankamai išnagrinėtas rinkodaros problemas, parinkti tų problemų sprendimui tinkamus tyrimo objektus ir metodikas, mokės atlikti mokslinius tyrimus ir jų bei rinkodaros vadybos literatūros studijų pagrindu gebės sukurti intelektinį produktą, kurio turinyje būtų bent vienas viešai neskelbtas rezultatas. Gebės susieti įmonės (organizacijos) tikslus su rinkodaros tikslais bei mokės suformuoti efektyvų rinkodaros kompleksą. Taip pat įvaldę naujų produktų kūrimo, jų politikos bei strategijos formavimo metodus, gebės jais naudotis praktinėje veikloje. Bendrame vadybos kontekste rinkodaros studijų programoje sistemiškai apjungiamos: rinkodaros galimybių studijos; rinkodaros strategijų vystymas; rinkodaros sprendimų priėmimas; rinkodaros programų sudarymas. Studijų metu teoriniai moksliniai tyrimai nuosekliai siejami su jų praktiniu pritaikymu.
Numatomi studijų rezultatai
Žinios, jų taikymas
A1 | Išmano modernias valdymo teorijas ir strateginio valdymo metodus ir geba taikyti juos, analizuojant rinkodaros veiklą kintančiomis verslo aplinkos sąlygomis ir integruojant ją į organizacijos valdymo sistemą |
A2 | Išmano ir geba taikyti šiuolaikinius vartotojų elgsenos modelius bei tyrimo metodus, formuojant ir integruojant organizacijos produkto kūrimo politiką, kainodaros, tiekimo bei paskirstymo, konkurencinių pranašumų sukūrimo ir rinkodaros komunikacijos veiklą |
A3 | Geba integruoti fundamentines rinkodaros žinias ir taikomųjų mokslinių rinkodaros tyrimų rezultatus, siekiant kurti originalias rinkodaros idėjas, pagrįsti jų tikslingumą ir užtikrinti su šių idėjų įgyvendinimu susijusių argumentuotų rinkodaros sprendimų priėmimą. |
A4 | Geba integruoti šiuolaikinių vartojimo teorijų, daugiakultūrinių rinkų, tarptautinės rinkodaros, paslaugų rinkodaros, kitų dalykų žinias, sprendžiant rinkodaros valdymo problemas, veikiant nacionaliniu ir tarptautiniu mastu. |
Gebėjimai atlikti tyrimus
B1 | Geba analizuoti ir vertinti organizacijos viduje bei išorėje vykstančius procesus, nustatyti jų priežasčių-pasekmių ryšius, pagrįsti prielaidas, taikyti argumentuotus modelius, atliekant taikomuosius tyrimus. |
B2 | Geba rinkti, apdoroti, analizuoti ir sisteminti informaciją, ruošiantis ir atliekant mokslinius tyrimus, formuluoti šių tyrimų išvadas, padedančias priimti rinkodaros sprendimus ir numatyti jų pasiekimo lygio vertinimo rodiklius. |
B3 | Geba atlikti rinkodaros tyrimus, laikantis pasirinkto tyrimo modelio ir sudarytos metodikos, apdoroti, interpretuoti bei įvertinti gautus tyrimo rezultatus, ir numatyti jų panaudojimo galimybes praktinėje rinkodaros veikloje |
B4 | Geba atlikti tarpdalykinius tyrimus, susijusius su socialiai atsakingo vartojimu, ekonominių, socialinių ir aplinkosaugos aspektų integravimu, ir interpretuoti jų rezultatus nacionaliniu ir tarptautiniu mastu. |
Specialieji gebėjimai
C1 | Geba planuoti rinkodaros padalinio veiklą, identifikuoti ir kritiškai vertinti rinkodaros aplinkoje susidarančias galimybes ir grėsmes, nustatyti rinkodaros veiksmų prioritetus, siūlyti alternatyvius problemų sprendimus, reaguojant į rinkos pokyčius |
C2 | Geba atlikti rinkų stebėseną, reaguojant į jų dinamiką ir pozityvią verslo organizacijų patirtį, kūrybiškai spręsti funkcines rinkodaros valdymo problemas besikeičiančioje aplinkoje. |
C3 | Geba kurti tarpdalykinį požiūrį integruojančius strateginius ir taktinius rinkodaros planus, orientuotus į verslo plėtrą vietiniu ar tarptautiniu lygiu. |
C4 | Geba kūrybiškai ir inovatyviai spręsti rinkodaros uždavinius ribotos informacijos sąlygomis, laikantis socialinėsetinės rinkodaros koncepcijos principų. |
C5 | Geba sugeneruoti vertės pasiūlymo tiksliniam vartotojui idėją, suburti, bendradarbiauti ir vadovauti komandos darbui, ją plėtojant, užtikrinant suderinamumą su organizacijos tikslais, vizija ir misija. |
Socialiniai gebėjimai
D1 | Geba organizuoti ir vykdyti mokslines tiriamąsias rinkodaros veiklas, derinti individualaus ir komandinio darbo įgūdžius, diskutuoti ir argumentuotai ginti savo nuomonę, dirbti daugiakultūrinėje aplinkoje, laikantis šiuolaikinės profesinės etikos principų |
D2 | Geba naudoti rinkodaros terminiją, pristatyti savo idėjas raštu ir žodžiu pasinaudojant šiuolaikinėmis informacijos pateikimo priemonėmis, rengti ataskaitas specialistams ir kitoms suinteresuotosioms grupėms, konsultuoti rinkodaros klausimais. |
D3 | Geba inicijuoti, plėtoti ir įgyvendinti rinkodaros planus ir projektus, vadovauti jiems bei vertinti komandos darbo efektyvumą. |
Asmeniniai gebėjimai
E1 | Geba demonstruoti analitinio mąstymo, mokslinio tiriamojo darbo įgūdžius, konstruktyvų požiūrį į problemų sprendimą, vadovaujantis sąžiningumo, etikos ir atsakomybės principais ir prisiimant atsakomybę už savo sprendimus |
E2 | Geba siekti asmeninio ir profesinio tobulėjimo, atvirai priimti naujoves, vadovautis mokymosi visą gyvenimą ir tarptautiškumo nuostatomis |
E3 | Geba savarankiškai veikti kritinėse situacijose ir priimti sprendimus. |
Profesinės karjeros galimybės
Baigę rinkodaros magistrantūros programą, absolventai įgyja verslo vadybos magistro laipsnį, kuris suteikia tokias galimybes tolesnei karjerai: tęsti studijas ekonomikos arba vadybos krypties doktorantūroje; siekti verslo arba pelno nesiekiančios organizacijos ar jos padalinio (ypač rinkodaros) vadovo profesinės karjeros; dirbti vadybos (ypač rinkodaros vadybos) konsultavimo srityje.
Aukštesnio lygmens studijų galimybės
Turi teisę stoti į trečiosios studijų pakopos studijas
Dalykų schema su kreditais
1 semestras
Studijų dalykas | ECTS | |
---|---|---|
1 | Paslaugų rinkodara (S000M142) | 6 |
2 | Elektroninė rinkodara (S191M006) | 6 |
3 | Baigiamojo darbo projektas 1 (S191M009) | 6 |
4 | Produkto kūrimas ir prekės ženklo valdymas (S191M015) | 6 |
5 | Pasirenkamieji studijų krypties studijų dalykai 1 | 6 |
Iš viso: | 30 |
2 semestras
Studijų dalykas | ECTS | |
---|---|---|
1 | Strateginė rinkodara (S000M323) | 6 |
2 | Baigiamojo darbo projektas 2 (S191M010) | 6 |
3 | Kainodara ir rinkodaros biudžeto formavimas (S191M019) | 6 |
4 | Rinkodaros tyrimai (S191M051) | 6 |
5 | Pasirenkamieji studijų krypties studijų dalykai 2 | 6 |
Iš viso: | 30 |
3 semestras
Studijų dalykas | ECTS | |
---|---|---|
1 | Integruota rinkodaros komunikacija (S000M476) | 6 |
2 | Tarptautinė rinkodara (S191M003) | 6 |
3 | Baigiamojo darbo projektas 3 (S191M011) | 6 |
4 | Rinkodaros vadybos seminaras (S191M112) | 6 |
5 | Pasirenkamieji studijų krypties studijų dalykai 3 | 6 |
Iš viso: | 30 |
4 semestras
Studijų dalykas | ECTS | |
---|---|---|
1 | Magistro baigiamasis darbas (S191M132) | 30 |
Iš viso: | 30 |
Pasirenkamieji studijų krypties studijų dalykai 1
Studijų dalykas | ECTS | |
---|---|---|
1 | Moderniosios vartojimo teorijos (S000M032) | 6 |
2 | Vizualiniai sprendimai rinkodaroje (S000M478) | 6 |
3 | Ekonomikos globalizacija ir globalios rinkos (S180M011) | 6 |
Pasirenkamieji studijų krypties studijų dalykai 2
Studijų dalykas | ECTS | |
---|---|---|
1 | Neurorinkodara (S000M477) | 6 |
2 | Socialinių tinklų rinkodara (S191M012) | 6 |
3 | Vartotojų elgsena (S000M474) | 6 |
Pasirenkamieji studijų krypties studijų dalykai 3
Studijų dalykas | ECTS | |
---|---|---|
1 | Rinkodaros inovacijos (S000M475) | 6 |
2 | Verslo socialinė atsakomybė ir tvarumas (S191M016) | 6 |
3 | Duomenų analitika rinkodaroje (S191M017) | 6 |
Žinių ir gebėjimų įvertinimo tvarka
Siekiant užtikrinti aktyvų studentų darbą per visą studijų semestrą, sugebėjimą taikyti teorines žinias praktikoje, objektyvų studijų rezultatų vertinimą, Universitete taikomas kaupiamasis vertinimas. Taikant kaupiamąjį vertinimą, studijų rezultatai įvertinami tarpiniais atsiskaitymais (testu, individualiu darbu, referatu, laboratorinio darbo gynimu ir kt.), o galutinis pažymys susumuoja tarpinių atsiskaitymų ir egzaminų pažymius. Studentui neatlikus ar neatsiskaičius už semestro užduotis ir nesurinkus pereinamojo balo − nustatyto skaičiaus tarpinių atsiskaitymų minimalaus balo − neleidžiama laikyti baigiamojo egzamino.
Kiekviena studijų programa baigiama absolvento išsilavinimo įvertinimu - baigiamaisiais egzaminais ir (ar) baigiamojo darbo (projekto) gynimu.
Universitete galioja dešimtbalė vertinimo sistema. Žinios vertinamos šiais pažymiais:
Išlaikyta, neišlaikyta | KU pažymių skalė | Apibūdinimas |
Išlaikyta | 10 (puikiai) | Puikios, išskirtinės žinios ir gebėjimai |
9 (labai gerai) | Tvirtos, geros žinios ir gebėjimai | |
8 (gerai) | Geresnės nei vidutinės žinios ir gebėjimai | |
7 (vidutiniškai) | Vidutinės žinios ir gebėjimai, yra neesminių klaidų | |
6 (patenkinamai) | Žinios ir gebėjimai (įgūdžiai) blogesni nei vidutiniai, yra klaidų | |
5 (silpnai) | Žinios ir gebėjimai (įgūdžiai) tenkina minimalius reikalavimus | |
Neišlaikyta | 4, 3, 2, 1 (nepatenkinamai) | Netenkinami minimalūs reikalavimai |
Laipsnio suteikimo reikalavimai
Pirmosios pakopos studijų ir magistrantūros absolvento žinios, įgūdžiai ir gebėjimai, nurodyti studijų programos apraše, tikrinami ir vertinami viešai ginant jo baigiamąjį darbą. Pagal savo pobūdį, baigiamieji darbai gali būti moksliniai tiriamieji ir tiriamieji-taikomieji.
Studijų baigiamasis darbas yra analitinis projektas, pagrįstas savarankiškais moksliniais ar taikomaisiais tyrimais. Pirmosios pakopos studijose baigiamajam darbui atlikti ir apginti skiriama ne mažiau kaip 12 kreditų, magistrantūroje − 30 kreditų, kai studijų programos apimtis 120 kreditų, arba 24 kreditai, kai studijų programos apimtis 90 kreditų.
Baigiamuoju darbu bei jo gynimu studentas turi parodyti savo kūrybingumą, gebėjimą kritiškai vertinti teorines ir praktines naujoves bei kitų asmenų anksčiau atliktus atitinkamos krypties tyrimus ir gautus rezultatus, socialinės bei komercinės aplinkos, teisės aktų ir finansinių galimybių išmanymą, informacijos šaltinių paieškos ir kvalifikuotos jų analizės įgūdžius, skaičiuojamųjų metodų ir specializuotos programinės įrangos bei bendrosios paskirties informacinių technologijų naudojimo įgūdžius bei gebėjimą aiškiai ir teisingai raštu bei žodžiu pateikti savo atliktų tyrimų rezultatus ir(ar) sukurtą produktą įvairioms klausytojų auditorijoms.
Baigiamasis darbas ginamas viešame rektoriaus įsakymu sudarytos studijų krypties kvalifikacijos komisijos posėdyje. Visi viešojo gynimo posėdyje dalyvaujantys kvalifikacijos komisijos nariai dviem dešimtbalės skalės pažymiais įvertina studento baigiamąjį darbą ir jo gynimą. Gynimo pažymio svertinis koeficientas - iki 0,2. Galutinis pažymys apskaičiuojamas kaip posėdyje dalyvavusių kvalifikacijos komisijos narių pateiktų pažymių aritmetinis vidurkis, suapvalintas iki sveikojo skaičiaus.
Studijų programos formos
nuolatinės
Studijų programos koordinatorius ir rengiantis fakultetas
dr. Daiva Labanauskaitė
Ekonomikos katedra