„STEAM ugdymo aktualumo ir inovatyvumo esmė – šio modelio pritaikomumas ugdant įgūdžius, būtinus ateities profesijoms. STEAM ugdymu akcentuojamas realaus gyvenimo problemų sprendimas, mokiniai skatinami taikyti teorines žinias praktiškai, apjungiamos skirtingos mokslų sritys, tokiu būdu suteikiant galimybę pamatyti platesnį vaizdą ir lavinti tarpdisciplininius įgūdžius. STEAM ugdymo integracija į mokyklas yra svarbi šiuolaikinio švietimo dalis, atliepianti globalius viso pasaulio poreikius pasitelkiant mokinių gebėjimų, reikalingų sparčiai besikeičiančiame pasaulyje, ugdymą“, – sako KU metodinio STEAM centro vadovė prof. dr. Aelita Bredelytė.
Konferencijos plenarinėje sesijoje pristatyti pranešimai itin aktualiomis su STEAM ugdymu susijusiomis temomis. KU metodinio STEAM centro vadovė prof. dr. Aelita Bredelytė kalbėjo apie ugdymą dirbtinio intelekto (DI) laikmetyje, prof. dr. Erika Župerkienė dalinosi informacija apie originalius projektus, apjungiančius mokslą, technologijas, inžineriją, menus ir matematiką moksleivių konkurse „Think Smart, Create Green“, doc. dr. Judita Žukauskienė, Vytauto Didžiojo universiteto STEAM didaktikos centro vadovė, pristatė STEAM didaktikos iššūkius ir galimybes.
Gimnazijų, progimnazijų, pradinio, ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo sekcijose pristatyti pranešimai pačiomis įvairiausiomis su STEAM ugdymu susijusiomis temomis nuo patyriminio ir integruoto mokymo STEAM kontekste iki STEAM pasaulio pradinukų veiklose ir efektyvių STEAM integravimo būdų pradiniame ugdyme.