Pedagogų bendruomenei skirto renginio tikslas – dalintis mokslinėmis, metodinėmis įžvalgomis ir praktikomis organizuojant bei plėtojant STEAM ugdymą. Tai, jog ši sritis yra viena aktualiausių mokykloms, rodo gausus į konferenciją užsiregistravusių klausytojų skaičius – 245. Savo patirtimis renginyje sutiko pasidalinti net 47 pedagogai. Anot konferencijos dalyvius sveikinusio KU prorektoriaus dr. Benedikto Petrausko, KU kuria infrastruktūrą, nacionalinių ir tarptautinių partnerių tinklus tam, kad stiprintų STEAM plėtrą mieste, regione ir valstybėje. „Šiandien mes kviečiame bendradarbiauti siekiant, kad šios galimybės būtų išnaudotos bei visi kartu kurtume STEAM kultūrą“, – pabrėžė dr. B. Petrauskas.
Konferencijos pranešėjai dalijosi savo patirtimi, idėjomis, mokymo(si) metodais bei būdais. Renginio pabaigoje klausytojai rinko, jų nuomone, geriausią sekcijos pranešimą bei pasidalino savo refleksijomis apie galimybes pritaikyti kolegų patirtį savo veiklose.
KU metodinio STEAM atviros prieigos centro komanda veiklą pradėjo š. m. rugsėjo 1 dieną. Centro vadovė doc. dr. Aelita Bredelytė teigia, jog su jaunimu ir pedagogais dirbsiančios komandos tikslas – ne tik moderni STEAM infrastruktūra. „Sienos ir įranga – tai dar ne STEAM. Mūsų tikslas – sukurti erdvę, atvirą mokslinei kūrybai, idėjų plėtojimui ir atradimo džiaugsmui“,– sako doc. dr. A. Bredelytė. Jos vadovaujama komanda netrukus įsikurs viename iš šiuo metu rekonstruojamų KU miestelio pastatų.
KU metodinio STEAM atviros prieigos centro erdvėse veiks 4 STEAM laboratorijos – fizikos ir inžinerijos, robotikos ir informacinių technologijų, biologijos ir chemijos, o taip pat specializuotos – jūros mokslų ir technologijų. Jose moksleiviai turės galimybę susipažinti su mokslo pagrindais ir išbandyti save įvairialypėse patirtinėse (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, menų/visų kitų mokslų, matematikos) edukacinėse veiklose.