Options
Interneto naudojimas Lietuvos mažmeninės prekybos medikamentais rinkoje
El Souri, Sonata |
Magistro baigiamajame darbe analizuojama interneto naudojimo rinkodaros tikslais Lietuvos mažmeninės prekybos medikamentais rinkoje galimybės. Darbe nagrinėjami internetinės rinkodaros ir e- mažmeninės prekybos vaistais teoriniai aspektai. Praktinėje darbo dalyje pristatyti autorės atlikto empirinio tyrimo rezultatai, kurie yra skirti vertinti įmonių naudojamą internetinę rinkodarą ir e-prekybą vaistais: priemones, tikslus, poveikį pardavimų apimčiai ir vartotojų požiūrį į mažmeninės prekybos vaistais įmonių veikloje taikomą internetinę rinkodarą, e-receptą ir e- prekybą vaistais.
Master's thesis analyzes opportunities of the Internet use for marketing purposes in Lithuanian pharmaceutical’s retail market. This paper investigates theoretical aspects of the online marketing and e –commerce of pharmaceuticals. By the author carried out practical part of the final work demonstrates empirical results, which are used to evaluate company’s online marketing and e-commerce of pharmaceuticals: tools, targets, the impact of online marketing to sales volumes and consumer attitudes toward pharmaceuticals retail companies, e- prescription and e- commerce of pharmaceuticals. The results showed that online marketing is widely used among Lithuanian retail chains of medicines and e-pharmacies.