Options
Atleidimo svarba asmens vidiniame iŔgydyme
LiubamirskaitÄ, JÅ«ratÄ |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Å io darbo tikslas - atskleisti atleidimo svarbÄ asmens vidiniame iÅ”gydyme. Tikslui pasiekti numatyti uždaviniai: aptarti vidinÄÆ iÅ”gydymÄ , apraÅ”yti jo rÅ«Å”is, procesÄ ir pagrindines sÄ lygas bei vaisius; atskleisti atleidimo bei vidinio iÅ”gydymo sÄ sajas, psichologines ir dvasines atleidimo kliÅ«tis bei ÄÆveikas; atskleisti Dievo gailestingumo ir vidinio iÅ”gydymo sÄ sajas. Darbo metodas ā teorinÄ mokslinÄs literatÅ«ros analizÄ ir sintezÄ. Vidinio iÅ”gydymo proceso analizÄ parodÄ, kad vidinis iÅ”gydymas skirtingų autorių apibrÄžiamas skirtingai. Vienas iÅ” apibrÄžimų nurodo, kad vidinis iÅ”gydymas yra Dievo ir žmogaus susitikimas, kai žmogus besÄ lygiÅ”kai pasitiki Dievo galia ir malone, patiria realų, asmeninÄÆ JÄzaus prisilietimÄ prie jo vidaus, kad Å”is bÅ«tų perkeistas ir taptų vientisas. Kitas apibrÄžimas nurodo, kad vidinis iÅ”gydymas yra antgamtinis asmens perkeitimo procesas, kurio metu Dievas gydo ir keiÄia žmogaus vidų ā Å”lovinimo, Evangelizacijos, Susitaikymo ir Eucharistijos sakramentų, užtarimo ar/ir iÅ”laisvinimo maldos, konsultacijos, palaiminimo, vidinio iÅ”gydymo pamaldų ar specialių vidinio iÅ”gydymo programų ā pagalba. Å is apibrÄžimas leidžia suprasti, kad gydymas yra Dievo ir žmogaus bendradarbiavimo vaisius, ir kad BažnyÄia turi visas tam skirtas priemones. EsminÄs vidinio iÅ”gydymo sÄ lygos yra meilÄ; tikÄjimas Dievu, Jo gailestingumu; noras keistis ir leidimas prisiliesti prie savo kanÄios bei atleidimas. BÅ«tent atleidimas iÅ”skiriamas, kaip esminÄ vidinio iÅ”gydymo sÄ lyga, nes atveria keliÄ priimti savo brolių palaiminimus ir gydanÄiÄ Dievo meilÄ. TodÄl taip dažnai po atleidimo ÄÆvyksta iÅ”gijimas. Atleidimo fenomeno analizÄ atskleidÄ, kad atleidimas yra skausmingas gedÄjimo ir gydymo procesas, prasidedantis laisvu asmens pasirinkimu atleisti, prisitaikantis prie asmens raidos ir besitÄsiantis visÄ jo gyvenimÄ bei apimantis žymius vidinius psichinius ir tarpasmeninius žmogaus pasikeitimus. Gautas ir suteiktas atleidimas glaudžiai susijÄs su asmens vidiniu iÅ”gydymu, nes gydo ir atstato asmens vientisumÄ , dovanoja ramybÄ ir iÅ”laisvina iÅ” praeities ir neigiamų emocijų, atstato santykius, tobulai ÄÆvykdo meilÄs ÄÆsakymÄ . AkivaizdÅ«s ženklai, rodantys, kad atleidimas užbaigtas, yra asmens vientisumas, iÅ”silaisvinimas iÅ” praeities, gyvenimo ir galių susigrÄ Å¾inimas, taika ir ramybÄ, atsakomybÄs už savo gyvenimÄ prisiÄmimas, naujas požiÅ«ris ÄÆ Å¾mogų, kuriam atleista ir dÄkingumas Dievui už tai, kad atsiuntÄ Å”ÄÆ Å¾mogų ÄÆ jo gyvenimÄ . Atleidimo ir Dievo gailestingumo sÄ sajų analizÄ parodÄ, kad atleidimas yra susijÄs su priimtu Dievo gailestingumu: galima atleisti tik tada, kai ir tau yra atleista. Negali duoti kitam to, ko pats nepriÄmei.
The purpose of this work is to reveal the importance of forgiveness in a person's inner cure. The objectives to achieve the goal are to discuss internal cure, to describe its types, the process and basic conditions and fruits, in addition to revealing the links between forgiveness and inner cure, psychological and spiritual obstacles of forgiveness and revealing the links between God's mercy and inner healing. The method of work is the theoretical analysis and synthesis of scientific literature. The analysis of the internal healing process has shown that inner healing is defined differently by different authors. One of the definitions indicates that the inner cure is a meeting between God and man, when a person is unconditionally trusting in the power and grace of God, experiencing the real, personal touch of Jesus inside him, so that he may be transformed and become integral. Another definition is that inner healing is a supernatural process of personal transformation, in which God heals and changes the inside of a person by worshiping, evangelization, reconciliation, and Eucharistic sacraments, the prayer of intercession or deliverance, counselling, blessing, healing masses, or special inner healing programs. This definition makes it possible to understand that treatment is the fruit of God and human cooperation, and that the Church has all the means at its disposal. Essential conditions for inner healing are love; faith in God, His mercy; willingness to change and permission to touch your suffering and forgiveness. It is the forgiveness that is distinguished as an essential condition of inner healing, because it opens the way to accept the blessings of your brothers and the healing of God's love. Therefore, healing occurs so often after forgiveness. An analysis of the phenomenon of forgiveness revealed that forgiveness is a painful process of mourning and healing, starting with the free choice of a person to forgive, adapting to a person's development, and extending his entire life, and involving significant internal mental and interpersonal human changes. The resulting forgiveness is closely related to the person's inner healing, because he heals and restores the integrity of the person, gives peace and liberates from the past and negative emotions, restores the relationship, and perfectly fulfils the command of love. The obvious signs that the forgiveness is complete is the integrity of the person, the liberation from the past, the recovery of life and power, peace, assuming responsibility for one's life, a new attitude to a person who is forgiven and gratefulness to God for sending this person to his life. The analysis of the relationship between forgiveness and God's mercy has shown that forgiveness is associated with the accepted mercy of God: it can only be forgiven when you are forgiven. You can't give someone else what you didn't accept.