Options
Inovacijų vadyba suaugusiųjų švietime projektinės veiklos aspektu
Adomaitienė, Jūratė | Recenzentas / Rewiewer |
Inovacijų vadyba suaugusiųjų švietime projektinės veiklos aspektu taikytina tuomet, kai minėtų paslaugų teikimas neatitinka šiandieninių reikalavimų ir teikiamų galimybių. Projektinė veikla skatina pažangias idėjas, nes projekto kūrimas reikalauja kūrybos, investicijos, turinčios padėti įgyti daugiau patirties ir duoti naujų rezultatų, diegti inovacijas tobulinant suaugusiųjų švietimo paslaugas. Mokslinė problema – koks inovacijų vadybos pobūdis projektinės veiklos aspektu suaugusiųjų švietime laiduotų sėkmingą paslaugų teikimą? Tyrimo tikslas – teoriškai išanalizuoti ir empiriškai pagrįsti inovacijų vadybos pobūdį projektinės veiklos aspektu suaugusiųjų švietime. Tyrimo objektas – inovacijų vadyba ir projektinė veikla suaugusiųjų švietime. Tyrimo uždaviniai: • Atlikti inovacijų vadybos suaugusiųjų švietime projektinės veiklos aspektu teorinę analizę. • Išanalizuoti KU TSI inovacijų vadybos pobūdį projektinės veiklos aspektu suaugusiųjų švietime instituciniu lygmeniu. • Ištirti KU TSI andragogų vadovų, andragogų lektorių, andragogų organizatorių, andragogų besimokančiųjų požiūrį į suaugusiųjų švietimo inovacijų vadybą projektinės veiklos aspektu. Tyrimo metodai : teorinė analizė, atvejų analizė, stebėjimas, dokumentų analizės, apklausa. Apibendrinta teorinio ir empirinio tyrimo analizė patvirtino tyrimo hipotezę – inovacijų vadyba projektinės veiklos aspektu laiduos sėkmingą paslaugų teikimą suaugusiųjų švietime, jeigu inovacija bus suvokiama ir realizuojama, kaip valdomas procesas, o naujovė – kaip sėkmingai valdomo proceso rezultatas: sukurtas naujas produktas, įdiegta nauja technologija bei redeiravimo vadybos organizavimo metodai. KU TSI institucijoje vykdomos inovacijų vadybos ir projektinės veiklos aspektu dėka, nuolat diegiamos inovacijos : kuriamos naujos kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo programos, jos nuolat atnaujinamos, įdiegiamos informacinės komunikacinės technologijos, gerinama mokymosi aplinka, sudaromos sąlygos nuotoliniam mokymuisi ir kt.
Innovation management as project work in adults’ education is applied when the mentioned education does not comply with the present requirements and possibilities. Project work encourages smart ideas as project composition requires creativity. It as well results in investment which helps to acquire more experience and achieve new results. Moreover, it stimulates to implement innovations by improving the services of adults’ education. Scientific problem – what format of innovation management in the aspect of project work would lead to a successful services supply in adults’ education? The aim of research – to make theoretical analysis and present empirical substantiation of the innovation management format in the aspect of project work in adults’ education. The object of research – innovation management and project work in adults’ education. The tasks of research: • To perform theoretical analysis of the innovation management in the aspect of project work in adults’ education. • To make documentation analysis of KU TSI innovation management as project work in adults’ education. • To investigate the attitude of KU TSI andragog managers, andragog tutors, andragog coordinators, andragogy learners towards innovation management as project work in adults’ education. Methods of research: theory review, analysis of cases and documents, observation, interview. The analysis of theoretical and empirical research approves research hypothesis - innovation management as project work will lead to a successful service supply in adults’ education when innovation is comprehended and implemented as managed process and its outcome – as the result of successfully managed project: a new product was created, new technology and organisation methods of reordering managements were implemented. Innovations are constantly implemented due to the innovation management and active projects carried out in KU TSI institution: creation of new programmes of requalification and qualification improvement, their constant update, implementation of new informational communication technologies, improvement of learning environment, establishment of conditions for remote studying, etc.