Options
Didžiausių galimų Ro-Ro laivų priėmimo į Klaipėdos uostą galimybių ir oro taršos tyrimai
Simonavičiūtė, Agnė |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Šiame magistro baigiamajame darbe analizuojamos didžiausių galimų Ro-Ro laivų į Klaipėdos uostą priėmimo galimybės bei šių laivų ir juos aptarnaujančio Centrinio Klaipėdos terminalo sukeliamas poveikis aplinkai. Apžvelgiami didžiausi pasaulyje easantys ir priimami į Klaipėdos uostą Ro-Ro laivai bei reikalinga infrastruktūra ir superstruktūra norint priimti tokio tipo laivus uoste. Įvertinamos perspektyvos Klaipėdos uostui priimant didžiausius pasaulyje esančius Ro- Ro laivus. Taip pat ištiriamos didžiausių Ro-Ro laivų ir Klaipėdos Ro-Ro terminalo generuojamos emisijos uostui ir Klaipėdos miestui. Darbe atliekami skaičiavimai: daugiakriteriniu prognozavimo metodu nustatomi Ro-Ro krovinių srautai Centriniame Klaipėdos terminale 2027 metams; nustatomas Ro-Ro krovinių srauto intensyvumas linijose, įvertintant reikiamą laivų kiekį; įvertinami Ro-Ro terminalo infrastruktūros ir superstruktūros tinkamumas didžiausiems galimiems Ro-Ro laivams priimti; apskaičiuojamos Ro- Ro laivų ir Centrinio Klaipėdos terminalo generuojamos emisijos bei nustatomi būtini vandens telkinių ir žaluminų plotai atskiroms emisijų rūšims absorbuoti. Atliekama galimybių priimti didžiausius Ro-Ro laivus Klaipėdos uoste SSGG analizė.
This master's thesis analyzes the possibilities of accepting the largest possible Ro-Ro ships to Klaipeda port and the environmental impact of these ships and the Central Klaipeda terminal serving them. The world's largest Ro-Ro ships and the necessary infrastructure and superstructure to accept such ships in the port are reviewed. Perspectives for Klaipeda port in accepting the largest Ro-Ro ships in the world are being assessed. Emissions generated by the largest Ro-Ro ships and the Klaipeda Ro-Ro terminal for the port and the city Klaipeda are also investigated. The calculations are performed in the work: Ro-Ro cargo flows in the Central Klaipeda Terminal for 2027 are determined by the multi-criteria forecasting method; the intensity of Ro-Ro cargo traffic on the lines is determined by estimating the required number of vessels; the suitability of the infrastructure and superstructure of the Ro-Ro terminal for the largest possible Ro-Ro ships is assessed; Emissions generated by Ro-Ro ships and the Central Klaipėda Terminal are calculated and the necessary areas of water bodies and greenery to absorb individual types of emissions are determined; SWOT analysis of the possibilities to receive the largest Ro-Ro ships in Klaipeda port.