Options
Suaugusiųjų švietimo rinkodaros realijos ir perspektyvos mokymo paslaugų institucijoje
Vrublevska, Irma |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Mokslinė problema – kokia suaugusiųjų švietimo rinkodaros strategija grožio institucijai laiduotų teikiamų mokymosi paslaugų kokybę? Mokslinę problemą atspindi šie probleminiai klausimai: 1. Kokie suaugusiųjų švietimo rinkodaros pagrindai? 2. Kokia institucijos, teikiančios grožio mokymosi paslaugas, specifika? 3. Kokios suaugusiųjų švietimo rinkodaros strategijos realijos ir perspektyvos institucijoje, teikiančioje grožio mokymosi paslaugas? Tyrimo tikslas – teoriniu ir empiriniu aspektu išanalizuoti suaugusiųjų švietimo rinkodaros taikymą grožio mokymosi paslaugų teikimui institucijoje ir numatyti jos tobulinimo perspektyvą. Apibendrinta teorinio ir empirinio tyrimo analizė, leidžia teigti, jog hipotezė pasitvirtino, t.y. yra suaugusiųjų švietimo rinkodaros taikymas grožio mokymosi paslaugų institucijoje vyks sėkmingai, jeigu įvertinama jos specifika, parengta ir realizuojama rinkodaros strategija, taikant šiuos instrumentus: išsamią grožio mokymo paslaugų rinkos analizę (kas siūlo, kokias paslaugas, kas teikia ir kt.); įstaigos įvaizdį, mokymosi sąlygas bei nuolatinis grožio specialistų lektorių tobulinimasis, įgyjant rinkodaros taikymo bei andragoginių kompetencijų (edukacinių, vadybinių, tiriamųjų, bendrųjų). Suaugusiųjų švietimą turėtų organizuoti ir realizuoti andragogai profesionalai ar įvairių sričių specialistai, įgiję andragoginių kompetencijų, išmanantys ir gebantys taikyti rinkodaros strategijas. Suaugusiųjų švietimo rinkodara būtina grožio mokymosi paslaugas teikiančioms institucijoms, norint konkuruoti, išlikti rinkoje, siūlyti ir parduoti mokymosi paslaugas nukreiptas potencialių klientų naudai. Suaugusiųjų švietimo rinkodara mokymo paslaugas teikiančiai institucijai įvardijama kaip procesas, kurio metu išstudijuojama rinka, klientų poreikiai, lūkesčiai ir priimami sprendimai, reikalingi klientų poreikiams ir lūkesčiams tenkinti, taikant rinkodaros instrumentus: pasiūlos (produkto) politiką, kurią sudaro programų, kursų, seminarų grožio specialistams pasiūla, struktūra apie mokymosi bei rinkodaros tikslus: segmentavimas, rinkodaros instrumentas (pasiūla), atsakomosios paslaugos, komunikacijos, paskirstymo politikos ir kontrolės.
The scientific problem is - what marketing strategy for adult education would guarantee quality for an institution providing learning services? The scientific problem is reflected in the following questions: 1. What are the basic of adult education marketing? 2. What are specifics of the institution providing beauty education services? 3. What are the realities and perspectives of adult education services? The aim of the research is to analyze the theoretical and empirical application of adult education marketing in the institution of beauty learning services and to provide a perspective for its improvement. The generalized analysis of theoretical and empirical research allows us to state that the hypothesis has been confirmed, that is, the application of adult education marketing in the institution of beauty education services will be successful if its specifics are assessed, marketing strategy is developed and implemented using the following tools: offers what services, who provides, etc.); the image of the institution, learning conditions and continuous improvement of lecturers of beauty specialists, acquiring marketing application and andragogical competencies (educational, managerial, research, general). Adult education should be organized and implemented by andragogy professionals or specialists in various fields who have acquired andragogy competencies, knowledgeable and able to apply marketing strategies. Adult education marketing is essential for institutions providing beauty education services to compete, stay in the market, offer and sell learning services geared to the benefit of potential customers. The institution providing adult education marketing training services is defined as the process of studying the market, customer needs, expectations and decision-making necessary to meet customer needs and expectations using marketing tools: supply (product) policy consisting of programs, courses, seminars for beauty professionals supply, structure on learning and marketing objectives: segmentation, marketing tool (supply), response services, communication, distribution policies and controls.