Options
Besimokančiojo mokymo programos verifikavimo strategijos ir jų pritaikymas virtualioje mokymo(si) aplinkoje
Baziukatė, Dalia | Konsultantas / Consultant |
Anziulienė, Beatričė | Recenzentas / Rewiewer |
Bielskis, Antanas Andrius | Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman |
Lupeikienė, Audronė | Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Ramašauskas, Olegas | Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Anziulis, Arūnas | Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Adaptyvios virtualios mokymo(si) aplinkos (AVMA) kontekste analizuojama mokymo(si) programa bei jo verifikacijos strategijų pritaikymas. Mokymo(si) programa - terminas, apibūdinantis kiekvieno registruoto vartotojo galimybę modifikuotoje VMA pasirinkti studijuotinas temas, mokymo medžiagos pateikimo pavidalą, pasirinkti pageidaujamą mokymosi lygmenį. Verifikacija – procesas, kuris yra vykdomas modifikuotoje VMA susikurtame mokymosi plane, siekiant nustatyti, ar ką tik sudarytas nustatymų rinkinys atitinka realius besimokančiojo poreikius. Tam patikrinti naudojamos įvairios strategijos, kurios ne visada būna optimalios, o dažnai ir stabdančios mokymosi procesą. Taikant mokslinėje literatūroje apra��ytas strategijas arba ieškant naujų, siekiama surasti tinkamiausią verifikacijos strategiją ir pritaikant ją VMA.
This paper in a condensed form presents a model of the component for a virtual learning environment (VLE), which enriches it with some adaptive features. Such features are curriculum and verification strategies. First one is understood as the set of courses and their content, which learner can choose according his needs. Second one understanding as process, which execute in modifies VLE and check knowledge of learner’s of course material using tests and after it update curriculum that satisfies the needs of the learner. Verification’s strategies used often are not optimal and delays study process. The aim of this work is definition of verification strategy, which is applied for correction of prebuild learner’s curriculum, and implementation of it into VLE.