Options
Konkurencinės aplinkos Ro – Ro laivyboje Baltijos jūroje tyrumai
Andrijauskas, Gintautas |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Šiame darbe apžvelgta pagrindinės konkurencinės aplinkos ir konurencijos sąvoka. Pateikiama informacija apie šiuo metu Baltijos jūros regione veikiančias Ro – Ro linijas, naudojamus laivų tipus. Išanalizuotos laivybos linijų teikiamų maršrutų tipai. Taip pat pateikiami didžiųjų Baltijos jūros uostų bei Svinouiscio ir Klaipėdos uostų Ro – Ro krovos dinamika. Darbe apskaičiuoti būsimi Ro – Ro krovinių srautai 2018 – 2027 metais. Įvertinta, kokių terminalų krantinių, jų parametrų, krovos pajėgumų ir sandėliavimo plotų reikės siekiant aptarnauti prognozuojamus krovinių srautus. Analizuoja, ar yra galimybė atidaryti Ro – Ro liniją tarp Klaipėdos ir Svinouiscio. Pateiktos išvados, kokioms sąlygoms esant būtų įmanoma atidaryti naują liniją tarp minėtų uostų. Tai pat aptarta Klaipėdos ir Svinouiscio uostų stipriosios ir silpnosios vietos ir apžvelgtos didžiausios grėsmės ir galimybės.
In this work, the concept of competetive envirorement and competitiveness are reviewed. Thesis provides information of Ro – Ro shipping lines which are currently operation in Baltic Sea region and types of vessels used in Ro – Ro shipping. Also types of routes are analysed too. The dynamics of handling Ro – Ro cargoes of the major Baltic Sea ports and ports of Swinoujscie and Klaipeda are also presented. In this thesis Ro – Ro cargo flow perpectives for 2018 – 2027 period was analysed. It was evaluated number of quays, their paramethers and Ro – Ro storage area which will be needed in order to maintain forecasted cargo flows. In this work analyzes whether it is possible to open a Ro – Ro line between Klaipeda and Swinoujscie. Also conlusions have been made under which terms and conditions it would be possible to open line between above mentioned ports. Weaknesses and stenghts as well as threats and opportunities of Klaipeda and Swinoujscie are reviewed.