Options
Asmens įvaizdžio formavimo strategijos: Facebook profilio nuotraukų analizė
Bučinskas, Antanas | Recenzentas / Rewiewer |
Pupelienė, Janina | Recenzentas / Rewiewer |
Šiame moksliniame darbe tiriamas asmens įvaizdis viešoje erdvėje – savireklamos strategijos raiška socialiniuose tinkluose. Savireklamos strategijos raiška yra analizuojama pasitelkus socialinio tinklo Facebook dalyvių, sutikusių dalyvauti tyrime, profilių nuotraukas. Darbe apžvelgiami asmens viešo bendravimo ir prisisitatymo psichologiniai aspektai, įmonės įvaizdžio kūrimo strategijos yra sugretinamos su asmens įvaizdžio kūrimo strategijomis bei aptarta fotografijos raida, interpretacija ir svarba šiomis dienomis. Darbo tiriamoji dalis susideda iš trijų dalių: autorės fotografijų apžvalga, fiksuojant dažniausiai pasitaikančius ženklus atrinktose fotografijose; išrinktų ženklų reitingavimas auditorijos apklausos metu bei respondentų nuomone išskirti svarbiausi ženklai tose pačiose fotografijose. Tyrimo metu atskleisti ne tik vyraujantys ženklai Facebook profilių fotografijose, lyčių skirtumai pristatant save viešai bei respondentų pastebėti anksčiau tyrime nepaminėti ženklai.
This thesis studies a personal image in the public area, more specifically – the expression of self-promotion strategy in social network. The expression of self-promotion strategy is analized using some Facebook profile pictures. The paper gives an overview of people psychological aspect of communication and public presentation. Company's image-building strategies are compared with personal image-building (branding) strategies. The evolution of photography, interpretation and significance of it during these days is discussed. The study itself contains three parts: review of selected photographies, capturing the most common signs in them; ranking elected signs during the audience survey and most important signs elected by respondents during the second audience survey. This reveals predominant signs in Facebook profile photos, gender differences in self-presentation and public respondents observed signs for the first time in this study.