Options
Biblioterapijos taikymas, sprendžiant paauglių mokymosi motyvacijos problemas
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Dienos centruose, teikiant pagalbą socialinės rizikos paaugliams taikoma biblioterapija. Mokslinėje literatūroje esama duomenų, jog biblioterapija naudinga stiprinant savarankiškumą, tikslingai taikoma padeda susidoroti su psichologinėmis problemomis, dvasiškai augti ir kokybiškai vystytis, ugdyti savigarbą, savęs pažinimą, supratimą, išsilaisvinti iš suvokimo, kuris reikalauja nepripažinti asmeninių skaudžių jausmų. Biblioterapija taip pat mažina su nerimastingumu siejamų sutrikimų raišką, padeda įveikti depresinio pobūdžio sutrikimus. Profesionalus biblioterapijos taikymas dienos centruose, dirbant su paaugliais sudaro prielaidas stiprinti mokymosi motyvaciją.
Bibliotherapy is applied in day centres in order to solve the teenagers‘learning motivation problems. Scientific literature provides evidence about the impact of bibliotherapy upon personal self-sufficiency, solution of psychological problems, mental development and qualitative personal growth, self-esteem, self-recognition, understanding, release of painful emotions. Bibliotherapy also has a potential to decrease the expression of disorders related to anxiety, to overcome disorders related to depression. Professional application of bibliotherapy working with teenagers in day centres give presumptions for the increase of learning motivation.