Options
Mobilių bevielių sensorinių tinklų optimalus taikymas transporto valdymo sistemose
Projektuojant (M)BST pagrindu sudarytą krovinių monitoringo ir valdymo sistemą, yra ypač svarbu numatyti kuriamos sistemos privalumus bei trukumus. Kur pagrindinis privalumas yra tai, kad atitinkami asmenys išanksto gali sužinoti apie krovinio pažeidimus susijusius su išorės ar vidiniais poveikiais. Tai sutaupo ne tik brangų laiką, bet ir pinigus. Tačiau yra tam tikrų sistemos trukumų susijusiu su ribotais energijos resursais pačiuose (M)BST mazguose ir galutiniu perduodamų duomenų patikimumu. Šitų nagrinėjamų parametrų valdymas gali padidinti kuriamos sistemos efektyvumą, pratęsiant tinklo gyvavimo laiką. Šio darbo tikslas, yra suprojektuoti krovinių monitoringo sistemą remiantis optimaliu energijos sunaudojimu mazguose, bei perduodamos informacijos patikimumu.
While developing a mobile WSN based cargo monitoring and control system, it is very important to foresee all the advantages and disadvantages of such system. Where the main advantage is that all the important information on the cargo damage can be sent to appropriate users in advance. It not only saves valuable time, but also money. Nevertheless, there are some disadvantages concerning the limited energy resources in the WSN nodes and the reliability of the transferred data. The appropriate control of these parameters could increase the the efficiency of the developed system by extending the networks lifetime. The main objective of this work is to model a cargo monitoring and control system based on the optimum usage of nodes energy resources and the highest gathered information reliability.