Options
Įmonių kuriamo turinio socialiniuose tinkluose poveikio vartotojų elgsenai vertinimas
Paškevičiūtė, Monika |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Sparčiai besivystant technologinėms naujovėms, įmonės vis dažniau pasirenka socialinius tinklus ir juose kuria turinį, kuriuo gali paveikti ir pritraukti vartotoją. Atlikti tyrimai rodo, kad įmonės, kurios kuria turinį socialiniuose tinkluose gali padidinti savo pardavimus, išauginti santykius su klientais. Tačiau įmonės taip pat susiduria su problema – kokį turinį reikia kurti socialiniuose tinkluose, norint paveikti vartotojo elgseną. Tyrimo tikslas – įvertinti įmonės kuriamo turinio socialiniuose tinkluose poveikį vartotojų elgsenai. Tyrimo rezultatai. Įmonių kuriamas turinys socialiniuose tinkluose padidina sandorių skaičių, pagerina įmonės santykius su pirkėjais bei padeda padidinti pirkėjo pelningumą. Dažniausiai socialiniuose tinkluose vartotojų įsitraukimas vertinamas pagal tai, kiek vartotojų: pamatė įrašą, bet niekaip neįsitraukė, sureagavo reakcijų paspaudimais, sureagavo kitais paspaudimais. Pagrindinės analizuojamų įmonių komunikuojamos žinutės yra informacinio pobūdžio, pristatomi nauji produktai, dalinamasi receptais, skelbiami žaidimai ar atsiliepimai ir nuotraukos iš vykusių renginių. Dėmesį į turinį pateiktą įmonių istorijose nuotraukų formatų labiausiai atkreipia 18 - 24 m. respondentai, iš kurių didžioji dalis yra moterys, kurios gyvena Kauno ir Tauragės apskrityse. Turinį paskelbtą tekstu patraukliausiu laiko Kauno bei Klaipėdos apskrities gyventojai. Vartotojai labiausiai atkreipia dėmesį į tekstinę ir vaizdinę informaciją bendrai. Turinio patrauklumas priklauso nuo demografinių rodiklių: amžiaus, lyties, išsilavinimo ir gyvenamosios vietos, tačiau nepriklauso nuo gaunamų pajamų.
With the rapid development of technological innovation, companies are increasingly opting for social networks to create content that can influence and engage consumers. Research shows that companies that create content on social networks can increase their sales, build relationships with customers. But businesses also face the challenge of what content needs to be created on social networks to influence consumer behavior. The aim of the research – to evaluate the impact of the content created by the company on social networks on consumer behavior. Research results. Social content created by companies increases the number of transactions, improves the company’s relationship with the buyer and helps increase the buyer’s profitability. in the social networks of competitors, the involvement of consumers is measured by the number of consumers: they saw the post but did not get involved in any way, reacted to recommendations of reactions, reacted with other recommendations. The main communication skills of the analyzed companies are informative, new products are presented, recipes are shared, game reviews and photos from the events are published. Attention to the report presented in the history of companies in photo formats is usually noted by 18 - 24 year olds. respondents, most of whom are women living in Kaunas and Tauragė counties. The content of the most attractive time was published by the residents of Kaunas and Klaipėda counties. Consumers pay the most attention to text and information in general. The attractiveness of content depends on demographics: age, gender, education and place of residence, but does not depend on income.