Options
Market penetration strategy for electric vehicles in Western Norway
Igliukaitė, Kristina |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
The aim of the work is to develop a market penetration strategy for electric cars in Western Norway by analysing the economic environment of the latter. The theoretical part of the work analyses the scientific literature and articles, revealing the theoretical concept of market penetration strategy, its types and the method of its determination. The practical part of the master's thesis presents an analysis of the external and internal environment of Western Norway by combining a theoretical concept with practical knowledge. Practical knowledge was gained through a follow-up questionnaire and a survey. There was also strong reliance on publicly available statistics, the main source of which is StatBank Norway (nor. Statistikkbanken). Public statistics were used as a secondary source to compare some elements and gain a critical perspective on survey statistics. This connection aims to explore the external and internal environments of western Norway in an evidence-based way, focusing on electric cars. Micro-environmental analysis is most focused on statistical user value information. The analysis of the macro-environmental environment is most focused on the consumer's expectations to purchase an electric car and modifying consumer values. SWOT analysis was used as a way to summarize the analysed information into a comparative matrix and to discover the strongest and weakest points of the electric vehicles in the market. The generalized SWOT analysis provides penetration strategy proposals for strategic business units (SBUs) interested in the Western Norwegian market.
Darbo tikslas – parengti rinkos įsiskverbimo strategiją elektromobiliams Vakarų Norvegijoje, analizuojant pastarosios ekonominę aplinką. Teorinėje darbo dalyje analizuojama mokslinė literatūra ir straipsniai, atskleidžiant teorinę rinkos įsiskverbimo strategijos sampratą, jos tipus ir jos nustatymo metodą. Praktinėje magistro darbo dalyje pateikiama yra sujungiama teorinės žinios su praktiniais duomenimis. Ši jungtis siekia ištirti Vakarų Norvegijos išorinės ir vidinės aplinkas įrodymų būdu, fokusuojantis į elektromobilius. Praktiniai duomenys įgauti atliekant stebėjimo klausimyną ir tyrimo apklausą. Taip pat buvo stipriai remtasi viešai prieinamais statistiniais duomenimis, kurių pagrindinis šaltinis yra StatBank Norway (nor. Statistikkbanken). Siekiant palyginti kai kuriuos elementus ir įgauti kritišką požiūrį į tyrimo apklausos statistiką, buvo naudojama viešoji statistika kaip antrinis šaltinis. Projektinėje darbo dalyje išskirtos probleminės ir galimybinės elektromobilių rinkos Vakarų Norvegijoje sritys. Vidinės aplinkos (angl. micro-environmental) analizė yra labiausiai sufokusuota į statistinę vartotojo vertės informaciją. Išorinės (angl. macro-environmental) aplinkos analizė labiausiai sufokusuota į jėgas paveikiančias vartotojo lūkesčius įsigyti elektromobilį ir modifikuojančias vartotojo vertes. SSGG analizė naudota kaip būdas sutraukti analizuotą informaciją į palyginamąją matricą ir atrasti stipriausius ir silpniausius elektromobilių taškus rinkoje. Apibendrintoji SSGG analizė pateikia įsiskverbimo strategijos pasiūlymus strateginiams verslo vienetams (SBUs), suinteresuotiems į Vakarų Norvegijos rinką.