Options
Personalo paieškos ir atrankos paslaugas teikiančių organizacijų rinkodaros komunikacijos efektyvumo vertinimas
Daugėla, Tautvydas |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Tyrimo tikslas – Įvertinti rinkodaros komunikacijos efektyvumą personalo paieškos ir atrankos paslaugas teikiančių organizacijų veiklose. Tyrimo metodika. mokslinės literatūros sisteminimas ir apibendrinimas, lyginamosios analizės, stebėjimas, Anketinė apklausa ir jos duomenų regresinė analizė, rinkodaros komunikacijos taikymo monitoringas, stebėjimu identifikuotų pavyzdžių reikšminė analizė, likerto skalė, Kruskalo-Valiso testas, Pearsono chi-kvadratinis testas, Kramerio V koeficiento analizė. Tyrimo rezultatai ir išvados. Išanalizavus rezultatus nustatyta, jog toki veiksniai kaip: aktyvumas socialinėje žiniasklaidoje, aktyvumas darbo skilčių portaluose, apmokamos praktikos organizavimas ir kvalifikacijos kėlimo mokymų organizavimas yra daugiausiai įtakos turintys veiksniai darbo ieškančių specialistų įsitraukimui nulemti. Taip pat įvairovė grupių atskyrimo požymiu pasireiškė tuose veiksniuose, kad yra mažiau aktualu specialistams jau dirbantiems ilgą laiką arba jaunesniems ieškantiems naujų galimybių įsitvirtinti, toki veiksniai kaip: praktikų organizacijai, kvalifikacijos kėlimo mokymai, reklaminės kampanijos “Facebook” ir darbo pasiūlymai vyresniojo amžiaus žmonėms. Didelį ryšį ir įsitraukimą turintys veiksniai yra tie kurie yra susiję su personalo paieškos ir atrankos paslaugas teikiančių organizacijų išreiškiama atnešama nauda specialistams. Taip pat žinutės turinio parinkimas platformoje yra svarbus veiksnys. “Facebook” platformoje tinkama nuotrauka turi daugiausiai įtakos darbo ieškančiam specialistui, o aiškus vertės pagrindimas žinutėje verslo įmonėms. Darbo ieškantys specialistai nurodė, kad aktyvumas socialinėje žiniasklaidoje ir darbo skilčių portaluose yra efektyviausi būdai juos pritraukti. Reklamos kampanija yra būdas pritraukti didelį kiek specialistų už pakankamai mažas išlaidas tinkamai pasirinkus kanalą. „Facebook Ads“ platforma yra viena iš efektyvių rinkodaros komunikacijos priemonių norint pasiekti šį tikslą, naudojant statinę nuotrauką. Siekiant efektyviai vystyti rinkodaros komunikaciją su verslo įmonėmis, tyrimo metu atskleista, kad „Google Adwords“ yra tinkamiausia priemonė, palyginus su „Discovery“, bei „LinkedIn Ads“.
Aim of research – Evaluate the effectiveness of marketing communication in the activities of organizations providing recruitment and selection services. Methods of research. systematization and generalization of scientific literature, comparative analyzes, observation, questionnaire survey and regression analysis of its data, monitoring of marketing communication application, meaningful analysis of samples identified by observation, factor analysis, liqueur scale, Kruskal-Walli’s test, Pearson chi-square test, Cramer V-factor analysis. Results and findings of research. The analysis of the results revealed that such factors as: activity in social media, activity in job portals, organizing paid internships and organizing in-service training are the main factors influencing the involvement of job seekers. Diversity was also reflected in the fact that it was less relevant for professionals who had been working for a long time or for younger people looking for new opportunities, such as: internship, refresher training, Facebook advertising campaigns and job offers for older people. Factors with a high degree of connection and involvement are those related to the benefits to professionals expressed by organizations providing recruitment and selection services. The selection of the content of the message on the platform is also an important factor. On the Facebook platform, the right photo has the biggest impact on the job seeker, and a clear justification for the value in the message to businesses. Job seekers have indicated that being active on social media and job portal portals is the most effective way to attract them. An advertising campaign is a way to attract a large number of professionals for a low enough cost by choosing the right channel. The Facebook Ads platform is one of the most effective marketing communication tools to achieve this goal using a static photo. In order to effectively develop marketing communications with businesses, the study found that Google Adwords is the most appropriate tool compared to Discovery and LinkedIn Ads.