Options
Dirbtinio intelekto nauda rinkodaroje
Malūkas, Viktoras |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
2020 metais prasidėjusi COVID - 19 pandemija privertė rinkodaros specialistus, prekybininkus atsižvelgti į internetinę prekybą bei analizuoti pirkėją virtualioje erdvėje labiau. Nors dirbtinio intelekto ištakos prasideda nuo tada, kai buvo išrastas kompiuteris ir internetas, tačiau šių dienų aktualijos skatina sistemą tobulėti. Šiuo magistriniu darbu buvo siekiama nustatyti, kokią naudą skaitmeninei rinkodarai turi dirbtinis intelektas. Tikslui pasiekti buvo atliekama mokslinių šaltinių analizė, kiekybinė apklausa. Magistro darbą sudaro 3 dalys: Pirmojoje dalyje nagrinėjama rinkodaros, skaitmeninės rinkodaros bei dirbtinio intelekto samprata bei rūšys, etapai. Taip pat buvo siekiama išsiaiškinti dirbtinio intelekto naudą skaitmeninėje rinkodaroje literatūros apžvalgoje. Antrojoje darbo dalyje buvo aprašomas pats tyrimas, jo tipas, metodas bei imtys. Kiekybiniu tyrimu siekiama išsiaiškinti dirbtinio intelekto naudą skaitmeninėje rinkodaroje iš pirkėjo pusės. Trečiojoje darbo dalyje pateikiami apibendrinti apklausų rezultatai. Mokslinės literatūros analizė parodė, kad plačiausiai skaitmeninėje rinkodaroje naudojami keli dirbtinio intelekto tipai, kas suteikia pirkėjams didesnės naudos apsipirkimo procese ir taip sukuriama ilgalaikis santykis tarp pirkėjo ir pardavėjo.
The COVID - 19 pandemic, which started in 2020, has forced marketers to consider online commerce and to analyse the customer virtually. Although the origins of artificial intelligence go back to the invention of the computer and the internet, today's issues are driving the system forward. This master thesis aimed to identify the benefits of artificial intelligence for digital marketing. To achieve this, an analysis of scientific sources and a quantitative survey were conducted. The first part deals with the concept and types of marketing, digital marketing and artificial intelligence, as well as the stages. The aim was also to find out the benefits of artificial intelligence in digital marketing through a literature review. The second part of the thesis described the study itself, its type, method and samples. The quantitative study aims to find out the benefits of artificial intelligence in digital marketing from the buyer's side. The third part of the thesis summarises the results of the surveys. The analysis of the literature shows that several types of artificial intelligence are the most widely used in digital marketing, which gives buyers a greater benefit in the shopping process and thus creates a lasting relationship between buyer and seller.