Browsing by Advisor "Andriekienė, Rūta Marija"
Results Per Page
Sort Options
ETD Andragogų rengimo kokybės parametrų modeliavimas[Modelling the quality parameters of andragogues preparation]Studijų kontekste ryškus nuolatinis studijų kokybės užtikrinimas, kurių viena reikšmingų sudedamųjų dalių – studijų kokybės vertinimas. Vienas iš pagrindinių tikslų yra suaugusiųjų mokymo kokybės užtikrinimas, nes dėl prastos kokybės suaugusiųjų mokymo paslaugų sulaukiama menkų mokymosi rezultatų. Nors itin plačiai diskutuojama studijų kokybės klausimais tačiau stokojama platesnių mokslinių diskusijų andragogų rengimo kokybės parametrų modeliavimo aspektu. Būtina aprūpinti darbo rinką profesionaliai parengtais andragogais, kurie gebėtų teikti kokybiškas švietimo paslaugas, o jų poreikis yra didelis. Mokslinė problema - kokie aukštojo mokslo kokybės parametrai laiduoja sėkmingą andragogo profesionalo rengimą? Tyrimo tikslas - teoriškai išanalizuoti ir empiriškai pagrįsti andragogų rengimo kokybės parametrus modeliavimo aspektu. Tyrimo objektas - Andragogų rengimo kokybės parametrai. Tyrimo uždaviniai: • Atlikti teorinę analizę aukštojo mokslo, andragogų rengimo kokybės modeliavimo aspektu. • Išanalizuoti švietimo dokumentus (europiniu, nacionaliniu instituciniu lygmenimis) andragogų rengimo kokybės klausimais. • Atlikti andragogų bakalaurų rengimo kokybės KU TSI analizę. • Ištirti besimokančiųjų ir baigusių studijas požiūrį į andragogų rengimo kokybę Tyrimo metodai: teorinė analizė, modeliavimas, dokumentų analizė, atvejo analizė, ilgalaikis stebėjimas, dokumentų analizė, pokalbis, anketavimas. Apibendrinta teorinio ir empirinio tyrimo analizė patvirtino tyrimo hipotezę - Andragogo profesionalo rengimas vyks sėkmingai, jeigu bus įvertinti šie pagrindiniai kokybės parametrai: tinkamas mokymosi aplinkos ir infrastruktūros sukūrimas; mokymosi programos (turinio) atitikimas rinkos poreikiams ir paklausai; dėstytojų profesionalumas; parama, pagalba besimokančiajam; nuolatinė studijų vyksmo stebėsena ir vertinimas, kurių pagrindu koreguojama studijų turinys ir procesas.
1 ETD Inovacijų vadyba suaugusiųjų švietime projektinės veiklos aspektu[Innovation management as project work in adults’education]master thesisKaunas Lithuanian Academic Libraries Network (LABT), 2014-01-27Inovacijų vadyba suaugusiųjų švietime projektinės veiklos aspektu taikytina tuomet, kai minėtų paslaugų teikimas neatitinka šiandieninių reikalavimų ir teikiamų galimybių. Projektinė veikla skatina pažangias idėjas, nes projekto kūrimas reikalauja kūrybos, investicijos, turinčios padėti įgyti daugiau patirties ir duoti naujų rezultatų, diegti inovacijas tobulinant suaugusiųjų švietimo paslaugas. Mokslinė problema – koks inovacijų vadybos pobūdis projektinės veiklos aspektu suaugusiųjų švietime laiduotų sėkmingą paslaugų teikimą? Tyrimo tikslas – teoriškai išanalizuoti ir empiriškai pagrįsti inovacijų vadybos pobūdį projektinės veiklos aspektu suaugusiųjų švietime. Tyrimo objektas – inovacijų vadyba ir projektinė veikla suaugusiųjų švietime. Tyrimo uždaviniai: • Atlikti inovacijų vadybos suaugusiųjų švietime projektinės veiklos aspektu teorinę analizę. • Išanalizuoti KU TSI inovacijų vadybos pobūdį projektinės veiklos aspektu suaugusiųjų švietime instituciniu lygmeniu. • Ištirti KU TSI andragogų vadovų, andragogų lektorių, andragogų organizatorių, andragogų besimokančiųjų požiūrį į suaugusiųjų švietimo inovacijų vadybą projektinės veiklos aspektu. Tyrimo metodai : teorinė analizė, atvejų analizė, stebėjimas, dokumentų analizės, apklausa. Apibendrinta teorinio ir empirinio tyrimo analizė patvirtino tyrimo hipotezę – inovacijų vadyba projektinės veiklos aspektu laiduos sėkmingą paslaugų teikimą suaugusiųjų švietime, jeigu inovacija bus suvokiama ir realizuojama, kaip valdomas procesas, o naujovė – kaip sėkmingai valdomo proceso rezultatas: sukurtas naujas produktas, įdiegta nauja technologija bei redeiravimo vadybos organizavimo metodai. KU TSI institucijoje vykdomos inovacijų vadybos ir projektinės veiklos aspektu dėka, nuolat diegiamos inovacijos : kuriamos naujos kvalifikacijos tobulinimo ir perkvalifikavimo programos, jos nuolat atnaujinamos, įdiegiamos informacinės komunikacinės technologijos, gerinama mokymosi aplinka, sudaromos sąlygos nuotoliniam mokymuisi ir kt.
1