Browsing by Area "Komunikacija ir informacija / Communication and information (S008)"
Results Per Page
Sort Options
ETD Asmens įvaizdžio formavimo strategijos: Facebook profilio nuotraukų analizė[Personal image development strategies: Facebook profile fhoto analysis]master thesisKrolė, RasaKaunas Lithuanian Academic Libraries Network (LABT), 2014-01-20Šiame moksliniame darbe tiriamas asmens įvaizdis viešoje erdvėje – savireklamos strategijos raiška socialiniuose tinkluose. Savireklamos strategijos raiška yra analizuojama pasitelkus socialinio tinklo Facebook dalyvių, sutikusių dalyvauti tyrime, profilių nuotraukas. Darbe apžvelgiami asmens viešo bendravimo ir prisisitatymo psichologiniai aspektai, įmonės įvaizdžio kūrimo strategijos yra sugretinamos su asmens įvaizdžio kūrimo strategijomis bei aptarta fotografijos raida, interpretacija ir svarba šiomis dienomis. Darbo tiriamoji dalis susideda iš trijų dalių: autorės fotografijų apžvalga, fiksuojant dažniausiai pasitaikančius ženklus atrinktose fotografijose; išrinktų ženklų reitingavimas auditorijos apklausos metu bei respondentų nuomone išskirti svarbiausi ženklai tose pačiose fotografijose. Tyrimo metu atskleisti ne tik vyraujantys ženklai Facebook profilių fotografijose, lyčių skirtumai pristatant save viešai bei respondentų pastebėti anksčiau tyrime nepaminėti ženklai.
1 ETD Dvikovinių sporto šakų trenerių andragoginės funkcijos ir jų plėtros galimybės[Andragogic functions in professional activity of combat sports coaches and their development possibilities]master thesisLukošis, Gediminas2019-06-04Andragoginių funkcijų taikymas dvikovinių sporto šakų trenerių veikloje sudaro prielaidas tinkamai kurti mokymo ir mokymosi situacijas suagusiesiems, užtikrinti mokymo ir mokymosi galimybes, sudaryti mokymo ir mokymosi sąlygas, kurti mokymosi visą gyvenimą perspektyvas suaugusiesiems. Visa tai sudaro sąlygas padidinti treniravimosi efektyvumą. Tai reiškia, kad dvikovinio sporto šakų trenerių profesinėje veikloje andragoginių funkcijų taikymas gali sudaryti prielaidas sėkmingam treniravimuisi. Mokslinė problema - kaip dvikovinių sporto šakų treneriai taiko andragogines funkcijas profesinėje veikloje ir kokios jų plėtros galimybės? Tyrimo objektas – dvikovinių sporto šakų trenerių andragoginės funkcijos. Tyrimo tikslas – teoriškai išanalizuoti ir empiriškai pagrįsti Lietuvos dvikovinių sporto šakų trenerių andragoginių funkcijų taikymą profesinėje veikloje bei numatyti jų plėtros galimybes. Tyrimo uždaviniai: 1. Išanalizuoti andragoginių funkcijų dvikovinių sporto šakų trenerių veikloje teorines prielaidas: sampratą, rūšis, veiklos organizavimo ypatumus, andragoginių funkcijų raišką. 2. Įvertinti Lietuvos dvikovinių sporto šakų trenerių andragoginių funkcijų raišką profesinėje veikloje trenerių požiūriu. 3. Atlikti atvejo analizę, tikslu nustatyti andragoginių funkcijų taikymo plėtros galimybes dvikovinių sporto šakų trenerių profesinėje veikloje. Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, atvejo analizė. Darbo teorinis naujumas atsiskleidžia tuo aspektu, kad trenerio profesinė veikla integruoja andragogines funkcijas ir būtinas jų plėtros galimybės. Praktiniu aspektu darbas reikšmingas tuo, kad atliktų empirinių tyrimų duomenys sudaro prielaidas nustatyti, ar treneriai taiko andragogines funkcijas savo profesinėje veikloje, kaip tai daro ir kokios jų plėtros galimybės Empiriniam tyrimui parengti instrumentai gali būti pritaikyti platesniu mastu, tiriant andragogines kitų tipų sporto šakų trenerių funkcijas.
1 ETD Integruota rinkodaros komunikacija pensijų kaupimo bendrovėse[Integrated marketing communication in pension accumulation companies]master thesisSimanavičius, LukasKlaipėda, 2016-01-20Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama integruotosios rinkodaros komunikacijos panaudojimas pensijų kaupimo bendrovėse ir jos poveikis potencialiems ir esamiems klientams. Tyrimo objektas - „Swedbank investicijų valdymas“ ir „AVIVA Lietuva“ pensijų kaupimo bendrovių integruota rinkodaros komunikacija. Pagrindinis baigiamojo darbo tikslas - atlikti AB „Swedbank investicijų valdymas“ ir UAGDPB „AVIVA Lietuva“ pensijų kaupimo bendrovių integruotos rinkodaros komunikacijos analizes ir jas palyginti.
2 ETD Tarprinkiminė politinių partijų komunikacija internete: Lietuvos Respublikos parlamentinių partijų komunikacijos tyrimas[Comparative analysis of Lithuanian Parliamentary political parties' communication on the internet]master thesisChoromanskytė, JurgitaKaunas Lithuanian Academic Libraries Network (LABT), 2014-01-20Šiame moksliniame darbe nagrinėjama Lietuvos Respublikos parlamentinių politinių partijų komunikacija internete ne rinkimų agitaciniu laikotarpiu. Darbo tikslas yra nustatyti, ar parlamentinės partijos išnaudoja interneto ir socialinių medijų teikiamas galimybes politinės komunikacijos tikslams pasiekti: informuoti, įtikinti ir mobilizuoti potencialius rinkėjus. Mokslinio darbo tyrimas susideda iš dviejų dalių. Pirmojoje yra matuojamas ir vertinamas politinių partijų tinklalapių, jų dizaino ir sprendinių funkcionalumas, remiantis anksčiau atliktais R. Gibson (2003) ir P. Norris (2003) tyrimais. Antrojoje yra analizuojama ir interpretuojama politinių partijų komunikacijos Facebook socialiniame tinkle galimybės pagal septynis „Korio“ modelio elementus, aprašytus J. H. Kietuman (2013). Moksliniame darbe teigiama, kad moderni politinė komunikacija yra orientuota į žmogų ir vyksta nepertraukiamai. Informacinių technologijų amžiuje tai geriausiai užtikrina internetas ir socialinės medijos. Tyrimo metu atskleista, kad LR parlamentinės politinės partijos naudoja naująsias medijas kasdienėje komunikacijoje. Tačiau, vos kelios daro tai disciplinuotai ir orientuodamos komunikaciją į aktyvų keitimąsi nuomonėmis bei nepertraukiamą bendravimą su visuomene. Geriausiai interneto ir socialinių medijų teikiamas galimybes išnaudoja opozicijoje esančios politinės partijos.
1 1